تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





همچنین بازسازی عملیات های بزرگی همچون انتقام  و حمله به پایگاه های هوایی الولید (H3)  با بهره گیری از خاطرات ثبت شده خلبانان جان بر کف نیروی هوایی ارتش از جمله مراحل پیش بینی شده در این پروژه است.

 

این بازی 10 مرحله ای پس از ساخت از طریق فروشگاه های دیجیتالی عرضه می شود.

پیش بینی می شود این بازی که با بهره گیری از تخصص کارکنان وظیفه و مدیریت و نظارت معاونت تبلیغات و روابط عمومی نهاجا طراحی و ساخته می شود در هفته دفاع مقدس رونمایی شود.

مرکز ساخت بازی های رایانه ای نهاجا،  اخیرا اولین  محصول خود را  با عنوان بازی 2 بعدی  "شکارچی"  که به سبک پازل و در بیش از 60 مرحله  ویژه پلتفرم های  PC و اندروید بود را طراحی و در فروشگاه های دیجیتالی کافه بازار عرضه کرد که جزو برترین بازی های این شبکه شناخته شد.

گفتنی است، امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور جانشین فرماندهی نیروی هوایی ارتش،  امروز با حضور در مرکز ساخت بازی های رایانه ای این نیرو از مراحل طراحی و ساخت این بازی بازدید کرد.

 

وی در حاشیه این بازدید گفت: اقدام ارزشمندی است و بسیار خوشحالیم که از این طریق بتوانیم  جوانان و نوجوانان را با ایثارگری های نیروهای مسلح، بویژه رشادت های خلبانان و کارکنان فنی نیروی هوایی  در 8 سال دفاع مقدس آشنا کنیم.

امیر برخور افزود: ساخت بازی شکارچی تجربه خوبی بود و مورد استقبال جوانان هم واقع شد و امیدواریم با بهره گیری از آن تجارب و نظرات مردمی کمبودها و نواقص آن را درمحصولات آتی مرتفع کنیم .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دومین بازی اندرویدی نهاجا هفته دفاع مقدس رونماییتازه های خبر
[ دو شنبه 24 خرداد 1395 ] [ 18:51 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 151
بازدید دیروز : 374
بازدید هفته : 604
بازدید ماه : 597
بازدید کل : 84802
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->